1 Kasım 2013 Cuma

Ta ta ta taaammm:İşte Karşınızda Çalışan Anne:)

Başlıktan da anlaşılacağı üzere artık çalışan bir anneyim:) Evet bundan bir önceki yani aylar aylar öncesinde yazmış olduğum yazıda nasıl da sitemler etmişim. Yana yakıla nasıl da iş aradığımı anlatmıştım. Gel zaman git zaman bu güne kadar bu anne kendisin yeni bir iş buldu. ve çalışmaya başlayalı da taam tamına 3 yazıyla üç ay oldu:)
Annelik zor  ama çalışan anne olmak daha da zor. Çalışırken değil de hafta sonları evde çok ama çok yorulduğumu hiç bir baskı altında kalmadan itiraf ediyorum. Ve evet ben pazartesileri işe resmen açık ve net olarak, daha ne kadar aynı anlama gelen kelime varsa hepsini sıralayarak, pazartesi işe dinlenmeye gidiyorum:S Güler misin ağlar mısın yoksa hadi canım sen de der misin bilmem ama hafta sonu kaça bölünüyorum inanın ben bile bilmiyorum:)
Ama ne olursa olsun çalışmalı insan. Üretmeli, bir şeyler yapmalı, öylesine yaşamamalı, yelkovan akrebi kovalarken akıp gidenin hayatı olduğunu bilmeli, farketmeli...
yaşasın yeniden dönen tekerlikli sandalyeler, topuklu(!) ayakkabılar:)

Ama ama ama ama istediğim tek şey var o da azıcık yalnız kalmak...

Okuyunuz:
Blogcu Anne'nin: Anneler köpük banyosu yapmayı çocuklarına tercih ediyor!




*Görselde Blogcu Anne' nin yukarıda paylaştığım yazısındaki görsellerden biridir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder