22 Aralık 2012 Cumartesi

Bir Başucu Kitabı: Pırtık Tekir

Yeni kitaplarımız hafta içinde geldi. Ama içlerinde bir kitap var ki hem benim hem de kızımın favorisi oldu iki günde! İşte karşınızda çalgıcı kedisi Pırtık Tekir:)
Kitap sünger kapaklı, sayfaları kalın, hikayesi güzel, dili akıcı ya o resimler onlar da çok güzel! Küçük kaşiflerin hepsine okunmalı bu kitap, resimlerine bakarak konuşturulmalı, anlattırılmalı gördükleri.
Bir Dolap Kitap da anlatmış Pırtık Tekir'i.



Keşke daha önce alsaymışım dediğim bir kitap.İlk defa bir kitabı baştan sona bana okuttu kızım. Genelde " hayıııır; ben, beeeen okuuu "(meali: hayır ben okuyacağım) diyen kızım ilk kez " anne, anneeee, okuuuuuu dütfen" dedi:) Bunun hatrına bile; ben bu kitabı başucu kitabı yaparım! Yaparım demi? Yaptım gitti bile:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder