23 Aralık 2012 Pazar

Evimizdeki Çiftlik

Kasım ayında sensory tub(duyusal havuz)da konumuz çiftlik olunca daha neler yapabilirim diye düşündüm durdum. Kendimce bir şeyler yapmaya karar verdim.
Evdeki sehpanın altını çiftlik olarak düzenledim. Kenarlarına çitler yapıştırarak çiftliğimizin sınırlarını belirledim. Zemin olarak evdeki servis altlarımı kullandım.Ahır yaptım ama boyayamadım nedense. Bulutlarımız ve güneşimiz keçeden. İçlerini de elyaflarla doldurarak sehpanın altına bant ile yapıştırdım.Küçük Kaşif sadece bir gün oynadı.Çiftliği dağıtıp, bulutlar ve güneş ile daha sonraki günlerde de oyunlar oynadı.




 Fotoğraf makinamız bozulunca fotoğraflarımız da kısıtlı oldu. Çiftliğe yeğenimin de emeği geçti, sabahlara kadar bana çizimler yapıp, çiftçimize can verdi:) Teşekkür ederiz yine kendisine!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder