17 Aralık 2010 Cuma

Blog Dünyasındaki Yolculuğumuz

Blog dünyası ile hamileliğim esnasında tanıştım. Uçsuz bucaksız sanal alemde, bu hafta neler oluyor içeride diye gezinirken Blogcu Anne'nin bloğu ile karşılaştım. Ve o gün bugündür de hem onun  hem de daha nice blogcu anneleri, gebeleri, babaları, modacıları takip etmeğe başladım.
Aklımdan ben de blog yazsam mı, diye geçen sorunun cevabı ise benim için çok trajik. İçimdekileri anlatmaya o kadar çok ihtiyacım vardı ki... Daha 4 aylık evli iken şehir değiştirmek, çalışırken birden ev hanımı olmak ardından hamile olduğunu öğrenmek...Bütün bunların üstüne yeni bir şehirde yalnız olunca konuşacak, anlatacak çok şey birikmişti. Gün içinde telefonum çalıyorsa konuşuyordum. Kendi kendime ve kızımla konuşur oldum...
Gel zaman git zaman blog adresi oluşturmuştum ama bir türlü yazamıyordum. Taaa ki, Ağustos Annelerinden Aytuğ'un Mihrimah Asya isimli blogunda yazılarını yayınlamaya başladığı gün içimdeki ateşi alevlendi... Ben de artık yazmaya başladım.Hem de her şeyden yeri gelecek babamız da yazacak. (Eşimin kalemi çok güçlüdür, beni de öle kandırdı:)) Ek gıdaya geçişimizde yemek tarifleri, hamilelikten sonra üstümde kalan kilolardan nasıl kurtulmaya çalıştığım, kısaca hayata dair her şey...
Buradan tüm blogculara kocaman sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder