17 Aralık 2010 Cuma

Geçen Yıl Bugün

Geçen sene bugün... Aradan koskoca bir yıl geçti. Eşim yurt dışındaydı. Ben de eşimin ailesinin yanına Malatya'ya gitmiştim. Eskişehir'den Çorlu'ya taşınalı bir buçuk ay olmuştu. Taşınmaydı eşyaları yerleştirme falan derken epey yorulmuştum ve artık dayanılmaz derecede bacak ağrısı çekiyordum. Malatya'da iken bacak ağrılarımın nedeninin huzursuz bacak sendromu ve kas kısalığı olduğunu öğrendim. 15 günlük bir fizik tedaviye başlandı. Bel tomografi falan çektirmeyi de düşünmüştük ve bu yüzden dr yeni evli odluğum için kan tahlili istedi tüm olasılıkları düşünerek. 12 aralıkta kan tahlilindeki  değerler hamile olabilme ihtimalimi gösteriyordu. Bir hafta sonra emin olmak için yine kan tahlili yaptıracaktım. ve 17 Aralık tarihinde yaptırmış olduğum tahlil hamile olduğumu söylüyordu. İnanamadım, nasıl yani ben anne mi olacağım??? Çok büyük bir sürpriz oldu. O tarihten itibaren hayatım ikiye ayrıldı: Anne olmadan önce ve anne olduktan sonra diye. Anneliğim hamileliğimi öğrendiğim gün başlamış oldu... 20 Ağustosta da kızım dünyaya gözlerini açtı. Hoş geldin meleğim, uğur böceğim Elif Alya'm... bana o kadar çok şey öğrettin ki şu koskoca bir yıl için de eminim daha öğreneceğim çok şey var...

2 yorum:

  1. yaz yaz doymaz insan anlatmaya bu türden hikayeleri değil mi? çok başka bir duygu evlat sahibi olmak.. şükürler olsun

    YanıtlaSil
  2. binlerce kez şükürler olsun hem de:))

    YanıtlaSil