8 Mayıs 2011 Pazar

İlk Anneler Günüm

9 Mayıs 2004 Pazar,
Hastane odası... Elimde annem için aldığım bir eşarp ve terlik var... Eşarbı bir kere örtsün kokusu sinsin, terlikleri de ayağına bir kere de olsa giysin...
Giysin ki O'ndan bize kalacakların arasına, belki yaşanmışlığı en az olanlardan olarak eklenecek ama; kokusu daha fazla eşyaya sinsin diye...
Bu benim son anneler günüm oldu...


8 Mayıs 2011 Pazar,
Bu benim ilk anneler günüm.
Aslıda hamileliğimden bu yana "anne"yim ben=)
O zaman ikinci anneler günüm=)
Varlığını ilk öğrendiğim andan itibaren hayatım değişmemiş miydi?
Geçen sene 25 haftalık hamileyken, ellerimle karnımı seviyordum(evet, evet her hamilenin yaptığı gibi, seviyordum karnımı, sanki kızıma dokunuyormuş gibi) bugün de 8.5 aylık kızımın başını okşuyor, ellerinden tutuyorum. Beraber oyunlar oynayıp, dans ediyoruz. Her gece onun kokusu ile uykuya dalıp, her sabah onun gülücükleri ile uyanıyorum.  
İyi ki varsın meleğim! Varlığınla bizi kocaman bir aile yaptın, beni de anne...


İçimde buruk bir mutluluk var... Saklayamam, içten içe o kadar acıyor ki canım... Keşke hep beraber olabilseydik, keşke O da benim "anne" olduğumu görebilseydi diye... Keşke dememek için kızıma daha da sıkı sıkı sarılıyorum her zamankinden daha farklı...




Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun, hep beraber daha nice güzel günlere...

2 yorum:

  1. kader arkadaşıyız.aynı durumdayım.seni okadar iyi anlıyorum ki.bir yanımız yarım eksik...

    anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Çocukça Yaşamak, hep eksik olacağız...
    Umarım çocuklarımız bu eksikliği hissetmezler=(
    Sizin de başınız sağ olsun, mekanı cennet olsun annenizin...

    Güzel bir anneler günü geçirmeniz dileği ile...

    YanıtlaSil