25 Kasım 2012 Pazar

Günlük Yaşam Becerileri -Ispanak Yıkama-

Günlük yaşam becerileri için yine mutfaktan bildiriyorum:)
Sirkeli suda bekletip, 2-3 kez yıkadığım ıspanakları kızımın yardımı ile yıkıyorum. Eee işin içinde su olunca, mutfak lavabosuna tabureyle, sandalye ile uzanmak olunca ayakları totosuna vurarak geliyor olay mahalline. Bıçak kullanmak için çok hevesleniyor.Geçen yıl internette görmüştüm; ahşap meyve, sebze hatta ekmek kesen bir oyuncak vardı ama bulamıyorum. Aslında sebze kesmek için plastik bıçaklar var değil mi; ben de onlardan kullansam; iki tane alsam sanırım ana kız bu işi kotarırız... İşte bu süper oldu:))




Son kez doldurduğum suyun içinde ıspankları yıkayan,onları yüzdüren(!) ve bundan bolca keyif alan Elif Alya

2 yorum:

  1. o sebzelerden mothercarede bulabilirsiniz ben geçen ay indirimde almıştım.Görmek isterseniz blogumda var orda paylaşmıştım.

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzdakilere benzer benim de aradıklarım; İstanbul'a ilk gittiğimde uğrayacağım, hiç aklıma gelmemişti!
    Çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil