25 Kasım 2012 Pazar

Sıvı Aktarma

Sıvı aktarma çalışması için herhangi bir girişimim olmamıştı: Taa ki geçen yaza kadar. Küçük hanım içsin diye ayran bırakmıştım yanına. Sanırım benim sıvı aktarmak için kolladığım uygun zamanın gelmeyeceğini anlamış olacak ki, bir an önce kolları sıvamış. Hazır anne de yanında değil,yemek derdine düşmüş mutfakta...
Uygun ortam kendiliğinden hazır olunca oyuncaklarından porselen çay takımını bu iş için bulmuş getirmiş. Mutfağa gelip benden "peçeteke" isteyince anladım bir şeyler olduğunu. Eh ben olay yerine geldiğimde de karşılaştığım tablo beni içten ,içtene sevindirdi:) Takdir ettim; girişimciliğini, yaratıcılığını, titizliğini... Kendi bardağından küçük fincanlara döküp boşaltmış, dökülenleri de silerek bana iş bırakmadı; sağ olsun, azıcık temiziz de...
 

Bardaktan bardağa itina ile ayran aktarılır.


Dökülenler de bir güzel silinir. 


Arada da içilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder